tisdag 8 mars 2011

För 10 år sedan föddes denna dag...

...en liten flicka vid namn Maja.
Det är en märklig känsla när tiden tycks gå så fort, och...


... hon i ett huj är 10 år och rävsover på födelsedagsmorgonen, samt får sin önskan uppfylld...ett Nintendo DS :)
Godis, frukt och grattiskort!

Böcker, kläder, ett litet växthus och...

...farfars olivbröd! MUMS!!! Vad kan man mer önska?
Jo, en tripp till Umeå till resten av familjen.
Dit åker "Liten" och jag i morgon. Där blir det mer födelsedagkalas.
Kram från oss på Grindelunda!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jisses vad det där olivbrödet ser gott ut :O) Grattis till Maja. Hoppas att ni får det mysigt i Umeå. Kram Katarina :O)

Maja sa...

Ja jag minns den dagen jag fyllde 10:D Det var en otrolig upplevelse. haha den dagen kommer jag aldrig glömma.



psst...

...Jag fyllde ju 2 siffrigt också:D

//Maja