onsdag 24 februari 2010

Senaste nytt!

Kylan håller sitt grepp om oss. I morse var det - 33,4 grader...brrr!Kursiv
Helgen har jag tillbringat på läger med ett gäng härliga konfirmander, samt ledare.
En del fynd gjordes såsom nallar i en hink. Allt för att få lugn och under lektioner och andakter. Lite mer spring och bus var det nattetid, fast inte alls så farligt. Tror vi var lite OS-slöa hela gänget :)

Utelekar i kallblåsten är ett måste på läger.
Och inget är så skönt som att komma in efter ett sådant pass.


Några stämningsfulla bilder från Frostvikens vackra kyrka kommer här på slutet.
Ha det så gott som det går i kylan!
Kram Gunilla!

3 kommentarer:

strömmas sida sa...

Huga vad kallt. Men nu ska det visst bli varmare och tur är det.

Vad mysigt med konfalägret.

kram
strömma

karin sa...

Vad fin ljusbäraren är !
Har såklart varit i den kyrkan men minns inte detaljerna. Jag gillar verkligen att titta på allt som finns i kyrkorna men det blir övermäktigt att minnas allt det fina och vackra.

Nu har kylan släppt greppet och det är helt ljuvligt att kunna vara utomhus. Mycket fin vit snö och vovvarna simmar i snö varje dag, snödopp ! Skulle vilja göra det jag också...

Må så gott
K.

Trollmor sa...

Undras om vi har samma yrke du å jag? jagarbetar som församlingspedagog jag, än då? pedagog ellr diakon kanske?