söndag 31 oktober 2010

Lite fler bilder från Umeåresan :)

Här blir vi serverade frukost i morgonsolens strålar.
Till höger om köket har Malva sitt krypin.
En glad macka, fil och musli.

Mellan och Stor i den gröna soffan vid den gröna datorn


Lägenheten från en annan vinkel. Dörren rakt fram
leder in till Tildis rum.


Gott kaffe ur Bersåkoppar.

Tillika gott hembakt bröd.

Så var jag ju "tvungen" att höstpynta lite på balkongen hos mina tjejer.
Sen är det ju en annan sak att jag speglas i fönsterglaset...men det får jag bjuda på :)
Allt gott från Gunilla på Grindelunda!

2 kommentarer:

Katta sa...

Hallå i Gridelundastugan! Vilket fint hem de har dina tjejer och den där lyktan på balkongen är ju hur fin som helst. Måste kännas otroligt tryggt för dej att ha de båda i samma stad och att de har varandra där. Ha ett skönt höstlov. Kram Katta

Maria sa...

Vad fint och mysigt dom har, "stortjejerna"! Kul att vara hos dem förstår jag, vet precis hur det känns. Hälsa! / Svägruskan