söndag 18 november 2007

Jag har lite svårt att få någon riktig ordning på alla bilder.
Förmodligen beror det nog på att jag är ganska så ostrukturerad .
Men det är i alla fall trevligt att ni tittar in i
Grindelunda stuga.


Nu har vi snart varit runt i hela Grindelunda och här kommer en bild från sovrummet. Vi målade direkt på putsen. Jag gillar den ruffa ytan, även om vi idag förmodligen skulle valt en helt annan färg. Byrån och spegeln är från mitt föräldrahem.

Sovrummet är i källaren, och det är helt underbart om sommaren. Svalt och skönt.

God natt!





6 kommentarer:

Skatan sa...

Hej och tack för besöket!! Ja, visst är boken underbar?! Hoppas hon kommer med någon ny bok snart...jag väntar och längtar.

Vilken underbar kamin du visar på en av bilderna! Oj...

Trevlig kväll!

Linneagården sa...

Vilket mysigt litet ombonat hem ni har. Så du har köpt ljuslykor, alltid bra att ha såklart.
Jag gillade dina julkort, så fina. du kanske kan kopierara lite psamlblad tills på onsdag...hihi
Önskar dig en fortsatt bra söndag.

Lily of the valley sa...

Ser mysigt ut, både inne och ute.
Visst är det snyggt med silver, zink och rosa, som du nämner rosa blommor i zinkbyttor/krukor, supersnyggt.
ha de gott
kram Lily

Broarne sa...

HEJ här var en ny blogg för mig. Viken LÄCKER färg i sovrummet!!!!
Annmarie

Nygammalt sa...

Tack för ditt besök! Roligt att få hittat till en ny blogg, kommer tillbaka imorgon och ser dina andra inlägg.
Sov så gott.

Anonym sa...

Tjusigt värre!!