fredag 16 november 2007

Tonårsrummet

Tjejerna har själva valt färgerna i rummet. Pallen vid skrivbordet plus en till skall målas svarta. Sedan har jag beställt matchande ulldynor från JORDEMORS KERAMIK.





"Lekhörnan" med div. TV-spel. Här brukar vi koppla av med att dra några häftiga solon. Man tror till slut nästan att man kan spela gitarr




Och så från en annan vinkel.
Ja, det var tonårstjejernas rum det. Min äldsta bebis som är 20 år har flyttat till egen lägenhet. Vem vet, ni kanske får kika in till henne vad det lider. Ska fråga riktigt snällt.


4 kommentarer:

Linneagården sa...

Vilken tuff inredning de har valt.
Så snygg toa ni har oxå. Vad det mycké folk i storstan? kul att du köpte nåt till dig själv, det blir lätt inköp till de mindre...
Åh,,det bjuds på gospel ikväll i idol, trevligt!
Önskar dig en bra helg. /madelene

Linneagården sa...

Hej igen! Tänkte bara höra om du antog utmaningen hos mig, då du var nr 3 som kommenterade mitt inlägg?
Hör av dig. Kram!!

Anonym sa...

hej.har hittat hit till din blogg.känner igen det där med att man känner sig som ett proffs när man spelar guitar hero med tonårskillarna mina.jättefint hus du har /Bittan

Anonym sa...

om du frågar riktigt snällt kanske!