torsdag 11 september 2008

Höstblomster att njuta av! Blev så inspirerad av Linneagården. Nu har ju jag inte en sån vacker förstukvist, men ljung och prydnadskål pryder ändå sin plats i en gammal zinkhink.


Och så en detalj igen från Farmor Majas cykel. Samt ett slags kärl som jag tror kommer från en "siborator". Jag har pluttat blommor i den (några håller på att vissna ser jag...glömde rensa innan fotot togs ;)
Ja...är det inte så att jag pluttar värmeljus i saker, så är det blommor!

Kram från Gunilla

3 kommentarer:

Hannis sa...

Hallå där Studenskan=))

Vackert med blommster!
Framför allt i hop med zink.

Kan tänka mig att studierna tar sin tid.Men det är nog kul?

Apropå familjebibel..
Fick ärva flera biblar från släkten,den äldsta är från 1901.
Väl tummad och läst.
Har dom stolt framme!
Kram Hannis

Anonym sa...

Hej! ÅH va fint i zinkhinken! Du tar så fina bilder,aldrig fundrat på att bli fotograf? Men jag vet att du valt rätt nu... Kram på er och trevlig helg, själv sticker jag iväg till Örebro på plugg på sön.kväll. Ha de! Svägruskan

Katta sa...

Vad fint med den vita ljungen,Den gamla cykeln är ju en jättefin detalj i sej själv.Du får väl njuta av att dekorera den ett tag till innan det är dax att dekorera sparken.Kram Katta