lördag 14 februari 2009

Lite hjärtan från Grindelunda

Citat från Östersundsposten i veckan.Så sant som det är sagt!
Liten Maja mixtrar med ett alla hjärtans kort...

Ha en bra alla hjärtans dag.
Ni är mine allihopa!!
Hjärta på gardin.

Små ulliga lamm, och en hjärtlig handvärmare innehållande korn.
Den fick jag för flera år sedan av Vattudalsskolan som tack för att jag sjöng där på kärleksveckan.

Mer hjärtan i hallen.
Önskar så slutligen Er alla en skön alla hjärtans dag!
Kram från Gunilla på Grindelunda!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Vilka Hjärtsaker du har överallt! Hjärtligt härligt! Kram på er! Svägruskan

Britt-Marie sa...

Hjärtekram till dig på hjärtedagen!
*kram*

Katta sa...

En stoooor kram till dej och din familj på hjärtansdagen.Från Katta med kattfamiljen.

Katarina sa...

Kikar in och lämnar en kram till dig och Maja från oss på alla hjärtans dag.

Hannis sa...

Så sant!Bra citat!
Vad mycket fina hjärtan som finns i erat hem=))

Ha en fin Söndag//
Kram Hannis

Gudrun sa...

Åhh, vad hjärtligt det var hos dig.
Många fin hjärtan, det finaste och hjärtligaste var nog lilla M´s.
Ha en bra vecka, kram G

strömmas sida sa...

Kikar in och lämnar en kram till dig.

Ingrid

Linneagården sa...

Ha en skön kväll Gunilla.
Vi ska oxå se Let´s dance & äta blåbärspaj.

Kramis /madelene & familjen!!

Anonym sa...

Hej Gunilla! Vilken fin blogg du har. Jag är glad att jag hittade åt dig. Kram

Gårdsromantik sa...

Så många vackra hjärtan!
Speciellt dotterns kort!
Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Vilket härligt havstema!

Bara nu ingen får fär sig att snvända minnestvålen!

Kram Maud

Susanne sa...

Här inne var det hjärtligt! Du vet väl att man ska äta massor av semlor idag? ;-)
kram
//Susanne

Britt-Marie sa...

Hej min vän!
Nu utmanar jag dig med en utmaning i dagens blogg!
Pay it forward...
*kram*