torsdag 26 februari 2009

Hur mysigt är det egentligen på en skala...?Nej, nu räcker det med snö. Av lilla sparken och ljungen syns intet längre.
Bara lilla lyktan och handtaget syns ovan snötäcket. Och i olika inrednings- och trädgårdstidningar visas ljuvliga, vårliga bilder! HALLÅÅ...kom igen nu så att vårvintern i alla fall visar sig med sitt rätta ansikte...BASTA!
Visar en liten mysbild från i går kväll på KEFAS.
Kyrkans träffpunkt för ungdomar i Ström. Skapligt välbesökt i vanlig ordning.

Dagens lite suddiga citat!
Ska bli riktigt spännande om jag får lyckan att bli momma någon gång i framtiden.
Kram på Er alla töser på Grindelunda, och alla andra som kikar in här.
Nu dyker jag ner i en tekopp, ett glas c-vitamin och mina böcker om islam, nyreligiositet i Sverige m.m.
KRAMELIKRAM!!!

6 kommentarer:

Njut i din trädgård sa...

oj vad fint - utbrast jag när din blogg "öppnades". Vilken underbar rubrikbild!

Nu ska jag läsa lite här hos dig.

strömmas sida sa...

Hej

Kärt besök är alltid välkommet, närhelst det sker *ler*.

Vilket kanoncitat. Hoppas man får uppleva den tiden.

kram ifrån stan

strömma

Britt-Marie sa...

Jag älskar snön, får gärna komma mer och sen en minus8-vårvinter med sol vore underbart!

Gunilla -- jag har ju utmanat dig 24/2 på min blogg -- kom igen nu!
*kram*

Katta sa...

Ha ha, är det sparkhandtaget man ser sticka upp där. Kan ju ara kul nu när ni får sportlov men sen njae.Ha det bra i drivorna, kram Katta

Unknown sa...

Nä, nu kan det räcka med snö. Visst är det ju mysigt, men det var det för ett par decimeter sedan också!
Åh, jaaa vad spännande när barnen får egna tonåringar...!
Min bäbis är sjuk i vanlig ordning så jag har inte ens tagit mig till Flata. Insnöad på Harbäcken...
Underbara hjärtan i förra inlägget. Det verkar bo massor med kärlek hos er! Underbart!
ha det gott
Kram
Pia

junhe sa...

mysigt med snö, men nu får dt väl ändå räcka! här snöar dt också, men vi hoppas på töväder *hihi*

ha dt gott/ junhe