fredag 18 september 2009

Sitter i höstrusket och kurar!
I kväll drar jag och mina arbetskamrater iväg på konfirmationsläger tillsammans med ett gäng härliga ungdomar och unga konfaledare. Så jag unnade mig att somna om sedan Liten gått på skolan i morse. Jag befarar att det kan bli lååånga nätter i vaket tillstånd denna helg :)


I väntan på avresa får jag och ni njuta av lite höstblomster.
En vacker Bärljung (tror jag den kallas) och en Krysantemum.
Båda i rosa toner.


En bubbelgums-rosa ukulele har flyttat in på Grindelunda,
och ska till veckan få åka med till Vårsta där vi brukar ha små jam-sessions på kvällarna som motvikt till allt pluggande.
Det blir en fullspäckad helg och vecka framöver med andra ord.
Må så gott alla önskar Gunilla med en kram!

5 kommentarer:

svägruskan sa...

Fränt rosa ukulele...vill höra mer av den vid tillfälle! Kommer bara på George Formby,I am cleaning windows...??? vilka minnen!

Anonym sa...

Kan man blåsa bubblor med den också? ;o)
Jonsson

karin sa...

Vikken gullig gitarr skulle jag ha sagt i min okunnighet! Förstår att det kan bli härligt i/med era jam.
Jag avunnes de som kan spela... jag övade piano i många terminer under småskoletiden men den musikaliska ådran fanns/finns inte hos mej. Tur att jag kan höra på andra!
K.

Linneagården sa...

Hoppas ni hade ett trevligt läger med sång & den söta rosa...
Du tränar väl för fulla muggar kan jag tro....!??

Idag har jag "bara" slappat, både skönt & lite svårt faktiskt!

Snart väntar idol & en bok.
Ha en fortsatt skön vecka.

Kramar //madelene

Musicmama sa...

Hej från en "flata" bo till en annan så har du något att hämta hos mig. Hoppas du vill ta emot den =)