lördag 21 november 2009

Jag ser ljuset...

...och en blå himmel :)
Jag kunde inte riktigt tro mina ögon när jag steg upp i morse och det var högt i tak.
Det känns som om jag varit i ett tryckande mörker så länge, och därför
välkomnade jag med glädje Broder Sol idag.
Nu väntar jag bara på kyla och snö...hoppas, hoppas.
En god lördagkväll önskar jag så er alla!
Själv ska jag ut och äta en bit mat med Team Norrman, som för övrigt ej vann körkampen förra söndagen. Men oj vilken underbar helg det var av sång, glädje och gemenskap :)
Det var Team Ullis (där Madelene från Linneagården var med :) som knep 1:a platsen med den äran!
Kram frå Gunilla!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Nu vill vi bara ha tillbaka snön - blir så ljust på kvällarna med den.

Kram Maud

Linneagården sa...

Ikväll snöar det, så härligt!
Vad kul att ni gjorde en "återträff" i Team Norrman. Gissar att ert coola gäng hade det trevligt! Tänk att det redan gått en vecka sedan den härliga sång/sjunga-helgen....Jag blir lite vemodig jag...snyft!!

Igår var jag på Ikea & idag har jag sydd kuddöverdrag & skjutsat F på barnkalas.
Hade tänk komma på kyrkis nästa v. för då är jag ledig. Visst é du där då?

Kramar /madelene...i "Team Kärlek"

Svägruskan sa...

Det är tur att någon ser ljuset i alla fall...mycket trist väder! Kul med körslag, kanske det blir igen nästa år så kan vi komma och kolla! Nu får vi se fram mot "lilla" J hos er! Kram Svägruskan