lördag 19 december 2009

Lilla julafton på Grindelunda!

Som traditionen bjuder ses jag och mina bröder med
familjer varje år för en Lill-jul.
I år stod vi på Grindelunda för värdskapet.
Här pustar mina bröder och min svägerska M ut efter grötlunchen.
Innan kaffet lekte vi en paketlek som Maja regisserade.
Kika in hos M som i Maria så finns det fler bilder :) Superkul hade vi,
och Maja njöt för fullt när vi vuxna också lekte :)
Tusen tack för smarriga Moster Marias julskorpor och saffransskorpor,
sötost, julsenap, julbok, chokladtomte och "underbar" julmusik med Eilert :)
Det är härligt att trängas och umgås med människor man älskar!
Kram från Gunilla!

3 kommentarer:

Svägruskan sa...

Jag säger bara; det blir för sällan! NU ska vi försöka busa tillsammans lite oftare, kanske Jakten på Påskharen? här hemmma...jag återkommer! Tack för en mysig lill JUL! Kram

Katta sa...

Vad mysigt ni haft det. Önskar jag hade min familj närmre så vi kunde mötas så där lite oftare med men de får bli när det blir.I år blir det inget Jämtland för oss men syster åker upp i allafall.Ha en fin fjärde advent, kram Katta

strömmas sida sa...

Vad mysigt med eran lilla julafton.
Antingen är det så längesedan jag träffat brodern C eller så har han blivit väldans olik sig?

Hoppas du inte stressar sönder dig utan kan njuta av lite lugn och ro såhär inför julen.

kram
Ingrid