tisdag 29 december 2009

Mellandagsmys!

I hallen på Grindelunda hänger den bästa julklappen......tre underbara foton av våra fyra flickor.
Den som fotograferat är Kloss!!! Hon är en alldeles utmärkt fotograf :)





När dessa frostnupna bilder togs var det inte så kallt som det är idag.
Just nu är det nämligen -26 grader...brrr!!!
Jag kurar hellre inne i stugan och eldar i kaminen.
Mellan varven tar vi en omgång med "Nya bondespelet". Det har
belamrat köksbordet under några dagar nu.
Må så gott så länge önskar Gunilla!

6 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Jag kan tänka mig att det värmde mammahjärtat när du fick se dom vackra bilderna.
Kallt? Ja, jösses vad det är kallt. Må så gott. Kram

Katarina sa...

Vilka fantastiskt fina bilder. De ska de verkligen vara nöjda med, och vad roligt för dig att få ha dem att titta på varje dag.
Jag känner myskänslan sprida sig ända hit.
Det var jättefint i kyrkan på julafton, saknade bara en kör. Kramar Katarina.

Fjällbruden sa...

Vilken julklapp! Superfina bilder.
Räcker dessutom i många många år.
Hoppas ni får ett trevligt slut och ett gott nytt år.
Kramizar Anna

Svägruskan sa...

Verkligen kanonbilder! Förstår att det är bästa "klappen"! Nu hoppas jag att ni får en mysig Nyårsafton och lite mildare...Kram från oss alla i Handog!

Katta sa...

Men åh så fina bilder på tjejerna! Kram K

Catarina sa...

Vilken fin julklapp!!