torsdag 2 oktober 2008

En vacker vy......över Tåsjödalen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen! Det är nåt speciellt med hösten och alla färger, allt blir som vackrare då...gäller det även oss!;)Ha ha. Ha en trevlig helg! Svägruskan

Gårdsromantik sa...

Men vilken vidunderlig utsikt!

Kram Maud

H ennA sa...

Magnifikt! Hösten bjuder verkligen på färgprakt!

Kram Anne

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ha ha ha, bilden i mitt senaste inlägg föreställer hemvägen från Tåsjödalen. Min praktik däruppe är avslutad (idag) och nu är det 5 veckor på psykiatrin som väntar. Hoppas att det går bra för dig och att du hinner njuta lite från studentlitteraturen lite då och då.Kram och må gott. C

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så vackert! Visst blir man lycklig!
Trevlig helg!
kram
nina

Katta sa...

Glömmer aldrig när vi var där med skolan och åkte slalom första gången och jag kraschade in i väggen på lifthuset.Kram :D

Anonym sa...

Vackert som bara den. Har tillbringat många sommarlov just i Tåsjödalen. Min mamma är född där.
Mormor och Morfar bodde i Brattbäcken. Min kusin har köpt ett hus där i Kyrktåsjö om det var gamla Folket Hus tror jag.
Ha en skön helg
kramis ewa

Anonym sa...

Hej Gunilla :)

Anonym sa...

Godmorgon!
Fanny & Sofie hoppas att Maja följer med idag till Alanäs...?

Vi ses sen.
Kram //Lövberga gänget