tisdag 14 oktober 2008

Som en ängel från ingenstans...

...dök Du upp precis när jag behövde Dig. Som en ängel visst var Du min ängel, en ängel visst var Du min ängel.

Den lilla ängeln kommer från Jojo, och bor nu hos oss. Texten här ovanför kommer från en fin sång som ofta sjungs här hemma. En favoritlåt med musik av Eldkvarn och text av en ung flicka i Piteå tror jag det var. Sången var i alla fall med på Bara barn-galan för några år sedan.

Nu ska jag kila på jobbet. Fick lite sovmorgon idag.

Kram på Er alla från Gunilla!

6 kommentarer:

Ullet sa...

Vilken fantastiskt vacker ängel! Det var länge sedan jag var inne hos dig med och blev så glad när jag såg din kommentar inne hos mig. :)Änglar kommer till en i alla varianter och skepnader. En del är vackra och en del mindre sköna att se på men kan vara den som ändå gav mest. Kram! Ullet

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Söt ängel!
kram
nina

karin sa...

JoJo har en del "villha"saker och så är det en härlig innehaverinna
( vilken titel!) och gott fika. Tur vi har den butiken på vår ort.
Men vilka fina bilder du tagit från lägret. Naturen är bara bäst!
om och när någon ser den.
Det måste vara jättekul att få åka iväg med ungdomarna och leva nära varandra. Jag blir lite avis...
kram/k.

Katta sa...

Men vilken söööt ängel! Ha en bra dag på jobbet fast det där var ju i går men ha en bra dag idag i allafall. Kram Katta

Kathys Home sa...

Så söt hon var den lilla ängeln//kram kat

Marlene sa...

Hej på dig! Måste hälsa från Mamma att när M stod o vinkade så sa han: Baj baj, kör försiktigt=)
Han e ju rolig lilleman! Må gott i höstvädret! Kramar