måndag 13 oktober 2008

Nu har jag så smått kvicknat till efter en intensiv och toppenrolig helg med 37 härliga ungdomar på konfaläger.
En stämningsbild från fredag kväll i stavkyrkan.
Kärleksört...och sedan följer ett galleri med höstbilder från Pilgrimsleden och dess vackra natur.


Haha...jag fick till och med lite "Jesusljus" som jag kallar det när det blir såna där strålar från solen som bryter igenom.

Vackra mossbelupna trädstammar och häftiga rotsystem!


Avslutar med en bild på den tredje tösen från Grindelunda som skall "konfa" sig. Som synes en väldigt ansträngande lägerhelg. Om jag säger så här...det blev lite sömn om nätterna, men väldans kul tyckte vi nog alla :)


Ha en trevlig kväll önskar Gunilla!

3 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen & tack för dina alltid så rara ord hos mig - jag blir jätteglad!

Vilket mysigt konfaläger det har varit här då :) Fina bilder!

Kram Jes

Katta sa...

Är det den lilla armbryterskan som skall konfas nu, såg det gulliga som Maja skrivit på bilden med det fina hjärtat med.Vad vackert det är där, jag älskar verkligen mossa och "magiska"rötter i naturen ser jättemysigt ut.Kram Katta

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Fantastiska bilder! Vad mysigt ni haft det!
Må så gott!
kram
nina