torsdag 23 oktober 2008

Såsom i en spegel...

GRINDELUNDA ur en ANNORLUNDA vinkel... Sovrummet från detta perspektiv.



Från en skitig sminkspegel i tonårstjejernas rum, och från toan ut i hallen.


Sett ur ett Barbieinferno i Liten Majas rum, och vidare in i vardagsrummet med vy mot Ö Egnahemsgatan.

Slutligen är vi i hallen kikandes in i en spegel gjord av ett gammalt fönster från Handog. Samt en liten ljusbärare som sneglar in i köket.

Ha en skön torsdag. Jag ska ta mig en promenad till en god vän! Ja, jag är LEDIG :)
Och så ska jag köpa vampyrtänder till Liten som ska på Halloweenpartaj i kväll. Hamnar i ett etiskt dilemma eftersom jag INTE gillar Halloween. Men det är klart att ungen ska få vara VAMPYR...en mycket söt sådan. Och nästa helg ägnar vi bara åt att minnas de som inte finns hos oss längre, och spolar alla djävlar, häxor, spöken, andra läskigheter och lysande pumpor åt skogen (Nu menar jag naturligtvis INTE alla goa ungar som klär ut sig)

Hejdå och kram till Er alla från Gunilla på Grindelunda!
(i morgon händer något alldeles speciellt)

4 kommentarer:

Änglahem sa...

Åhhh vad händer det för spännande i morgon? Gunilla! Hålla oss på stäckbänken såhär!! ajaja...

Men vad mysigt att ta kort på hemmet ur spegelns synvinkel! Det tänker man (Läs:jag) aldrig på, att det speglar ljuset tänker jag ju på, men inte på hur hemmet ser ut ur den vinkeln. Måste gå och kolla!*fniss*

Ha en härlig höstpromenad! Jag förmodar att ni med har strålande sol idag då också.

Kramar, Ulrika

Anonym sa...

åh vad läckra bilder, känns som jag smyger runt hos er och kikar in överallt! från en annan vinkel...kul! har haft datastrul några dagar, trist! men nu är kabeln öppen igen! trevlig helg! MosterMaria

Vero sa...

Trevlig blogg. Hittade hit via andra bloggar när jag surfade runt lite.

Önskar dig en trevlig helg och hoppas att dagen blir bra, vad det nu är för spännande som skall hända... =)

Vero

Anonym sa...

Vilken fin spegel.