måndag 23 mars 2009

Jaha...hjälp, hjälp!!

Så har jag blivit ett år äldre då...närmare bestämt 46!

Tur att det finns tulipupper att njuta av på gamla dar. Fick massor av blommor, precis som om jag fyllde 50 (nja, inte riktigt). Ni ska få se i morgon. Blommorna ger mig i alla fall en gnista hopp om att våren är på väg även hit. Annars har det varit tröstlöst ett tag nu. Har inte haft den där rätta gnistan att blogga. Men det går väl i vågor.

Nu ska jag sussa!

Godnattkramar till er alla från Gunilla!

4 kommentarer:

Katta sa...

STOOOORT GRATTIS !!!!!! Vilka härliga bilder på dej, har du klippt dej med tror jag.Det är väl härligt att bli uppvaktad med så mycket blommor fast man inte fyller femtio.Det där med bloggandet går väl förståss i vågor men det är ok tycker jag man bloggar när man har tid ork och inspiration till det.Stor kram från Katta

Katarina sa...

Grattis!!! Kom i håg att ålder bara är en siffra, ju högre desto värdefullare.
Kram Katarina.

Britt-Marie sa...

Instämmer stort i grattiskören!
Kram
Britt-Marie i jerusalem

Hemmet Är Min Borg sa...

GRATTIS i efterskott till dig, halkade in här av nån anledning , och de ångrar jag inte, jätte trevlig blogg du har, så nu ska ja kolla vidare här
ha de bäst
kramis Jeanette