söndag 16 mars 2008

Söndagsutflykt till Linneagården

Ett trevligt besök på loppis.
De äldsta döttrarna och jag åkte en sväng till Madelene. Mysigt med loppis och fika.

Jag är mycket förtjust i färgat glas. Speciellt grönt och rosa. Hittade detta på Linneagården. Och min vana trogen pluttar jag ljus i det jag köpt.

En vacker kristalljusstake blev också min.

Samt dessa läckra kaffekoppar. Kaffet smakade alldeles utmärkt ur dem.
I morgon bitti åker jag till Härnösand igen. Vi ska spela påskspel...
Jag har fått den eminenta rollen som Mästaren själv. Det är OK...bara ni inte gisslar mig för hårt sa jag till mina medspelare.
Nu är det alltså inte bara Ola Salo som får spela Jesus..utan även jag. (Måste bara fixa ett schysst skägg)
Ska bli spännande att se hur det går.
Vi ses snart igen. Kramelikram från Gunilla!
Förresten...F...Liten blev jätteglad över de fina spännena och snoddarna från Ditt lotteri.
KRAM!

5 kommentarer:

Cattis sa...

Så mysigt det låter :-)
snygga gröna skålar!

Å grattis till mästarrollen

Kram
Cattis

Ann-Catrin sa...

Härliga fynd... gillar verkligen kaffekopparna..kan förstå det smakade gott med kaffet därifrån!
Kram A-C

Mollys Hus sa...

Det är så himla kul med loppisar för oftast gör man så trevliga fynd.

Linneagården sa...

Hej & Tack för att ni kikade över igår. Vad fina kaffekopparna, fatet, lyktorna & ljustaken blev hemma hos dig, verkligen! Du får komma hit på en fika i lugn & ro nångång framöver, skulle vara roligt.
Hoppas du får det trevligt i H-sand & Lycka till med föreställningarna.

Må så gott /madelene

Anonym sa...

Du har en utmaning på min blogg som väntar när du kommer hem om du vill anta den.Kram Katta