torsdag 5 juni 2008

Ett vackert glasfönster i den kyrka jag för närvarande praktiserar i. Återigen har jag tur med min praktikplats :) Bra handledning, trevligt arbetslag. Toppen helt enkelt.
Min barn-och ungdoms älskade by...HANDOG.
Sov över hos min bror och svägerska i tisdagsnatt.
Väcktes av en tupp som gol 4.20 :) Det är väl charmen med landet det ;)

Utsikt från gården ner mot Indalsälven.

Utsikt från bryggan där jag blev bjuden på kaffe och tårta i försommarkvällen.
Njöt i fulla drag!

Nu är jag hemma och njuter av en lång, ledig helg och ser att äntligen så
blommar äppelträdet.
Ha en skön helg!
Kram från Gunilla

6 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vilket vackert kyrkfönster!
Härliga bilder från en härlig miljö! Men tuppen kan man väl vara utan så dags på dygnet ;)
Önskar dig en skön helg!
kram
nina

Gårdsromantik sa...

Dety var verkligen en idyllisk by!

Kram Maud

Cattis sa...

snyggt glasfönster!
Så klara läckra färger...

Jo, bli väckt med tuppen är väl mysigt då det är ljust och sommar.
Funderar: vaknar tuppen senare om vintern...mmm

önskar dig en skön nationaldag ~ vad som än står på schemat :)

kram
Cattis

Anonym sa...

Vilka vackra bilder du visar från Handog!Ser så avkopplande och härligt ut (om man bortser från tuppen då förståss).Tur att du fått en bra praktikplats. Ha en bra nationaldag, kram Katta

Anonym sa...

Vilket vackert kyrkfönster.
Det är så fint efter Indalsälven, vi åkte efter den för ett par år sedan.
Vad kul att du trivs med din praktikplats.
Kram ewa

Beas sa...

Oj, oj...vilken UNDERBAR miljö. Där kan man väl omöjligt känna sig stressad och skuldtyngd med sådana otroligt lätta bygder omkring sig?