onsdag 18 juni 2008

Under några veckor nu, pendlar jag varje dag mellan Ström och sta´n (Östersund).I går morse tog jag mig tid och knäppte ett kort på den vackra spegelblanka Hammerdalssjön.
Hemma på Grindelunda igen...

...så blommar syrenen, och doftar underbart.

Och här har jag pluttat i en hjärtan på tråd i en söt zinkstrut jag inhandlade på vår resa till Englamaria.

I kväll håller vi tummarna hårt för SVERIGE!!
Heja, heja, heja!
Kram från Gunilla
(Oj,oj,oj...vilken utklassning av ryssarna. Det gick som jag trodde.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var den vackraste bilden jag sett av Hammerdal nån gång.Tänk att syrenerna blommar där nu, ja de gör ju det vid midsommar, de är ju så fina.Jag måste säga att ni verkligen gjort i ordning ert hus jättefint, kul också med namnet det fått.Ha en underbar midsommar, kram Katta

Linneagården sa...

Nä nu gjorde Ryssland 2-0 så då sätter jag mig här en stund..
Vilken fin bild du tagit på kyrkan, sjön i H-dal. Fint hus oxå såklart.
Hoppas det går bra på praktiken. Vi hör väl av oss efter midsommarhelgen. Jag ska dock in & jobba lite i juni/juli....pirrigt!!

Ha det bäst & hälsa.
Kramar från mig & flickorna.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vackra bilder! Volket mysigt hus ni har!
Heja Sverige!
Önskar dig en riktigt skön midsommar helg med mycket god mat, dryck och sol tillsammans med familj och vänner!
kram
nina

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken vacker sjöbild och på ert fina hus!

Önskar dig en riktigt skön midsommarhelg tillsammans med nära och kära!

Stor kram! ♥

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du visar, det luktar sommar långa vägen om dem.
Hammerdal.. tror jag har passerat där nån gång. Västanedet hade jag en kompis som bodde men dom har flyttat till Östersund nu.
Det är så fint runt de där trakterna.
Kramis ewa

Glad Midsommar !

Marlene sa...

Åh vilken fin altan ni har!!! Hoppas allt är bra o att ni får en riktigt skön o fin midsommar!

Kram Marlene