lördag 28 juni 2008

Utsikten från Grindelundas köksfönster ser ut så här.En härlig pil, en liten jordgubbshög, en rustik ekmöbel, lekstuga, och bakom pilen skymtar grillkåtan.
En rosa Hortensia står på bron.

Utanför grillkåtan finns min "stora" odling.

Det känns alldeles lagom med två pallkragar.
Närmast i bild syns lammöron och kärleksört. I övrigt är det lite smått och gott, både ätbart och inte.
Hoppas ni har en skön lördagkväll.
Nu ska jag mysa med lite popcorn och chips.
Kramar från Gunilla

5 kommentarer:

Linneagården sa...

God kväll. Vad frodigt du har i ditt land & lammöronen känner jag igen!! Blir kul att hälsa på i Grindelunda snart, hör av mig framöver.
Så god & glad du är på bilden, stämmer bra med dig.

Ha det gott /madelene

karin sa...

Hej, jag har också två pallkragar men där ser jag knappast det jag sått?! därför blir jag lite avundsjuk på frodigheten i dina.
Tycker du har sån härlig blogg det är gott att titta till ditt leverna ibland.
Signe dej Gunilla.
Karin.

"M" sa...

Lagom söt liten odling tycker jag..

Anonym sa...

hej hej sommar hej hej sommar hej hej sommar hej hej sommar vi sola bada sola bada sola bada tils tårna dåmnar hej hj sommar hej hej sommar du ska sola bada sola bada sola bada sola bada tils tårna dåmnar hej hej sommar hej hej sommar hur ska jag kuna slapa när hjärtat klapar hej hej sommar hej hej sommar vi ska sola bada sola bada sola bada tils tårna dåmnar hej hej sommar hej hej sommar hej hej hej sommar hur ska jag kuna slapa när hjärtat klapar

Anonym sa...

å mamma jag älskar deg