söndag 1 juni 2008

Utflykt i verkligheten.

Oj,oj,oj...vilken flöjig helg det varit! Maken och 14-åringen har varit på träningsläger inför den kommande EM-tävlingen i armbrytning...och då passade jag på att ränna ;)
I lördags var vi ( Liten, Tildi och jag) först och hälsade på min goa vän och "syster" på "Käl´n".
Här hälsar hon välkommen till sitt mysiga café/saloon.
Här serverades gókrusa och våfflor.
Gemytligt som bara den på ranchen :)

Titta vilket mysigt hemlighus de har :)


Och som sig bör SKALL kungligheterna finnas på plats på tronen! Så är det bara!


Senare på e.m. bar det så iväg till...
...min kära brors trevliga 50-årsfest med god mat och trivsam stämning.
Här kommer några interiörbilder från MC-klubben.

Fram på morgonsidan körde jag de 10 milen hemåt för att få sussa några timmar innan det var dags att bege sig från ruff och tuff stil till...

...Linneagårdens loppis. Hittade denna söta, romantiska trio med äppelblom.
Och så fick jag njuta av gott fika i det underbara uterummet :)
Tusen tack!
Nu är det bara sängen som gäller efter en intensiv helg. I morgon väntar den avslutande praktikmånaden innan jag skall börja plugga.
Godnatt alla vänner...och Grattis I på Din födelsedag idag!
Kram från Gilla.
Ps. Katta...jag har inte glömt utmaningen ;) Ds

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men så mycket skoj du har hunnit med i helgen!

Här har det målats mest hela tiden - falurött!

Kram Maud

Anonym sa...

Tack! söta G! Ja nu är man i hamn med detta firande, puh! Trevligt, nervigt och fina presenter, blomster och vin! Å vilket väder sen!
Kom gärna på en kopp under mitt segel i sommar!
Kram, I

Änglahem sa...

Vilken fullspäckad helg!!! men det låter ju onekligen som en rolig sådan!!

Jättemysiga bilder!!

Må så gott!
Kram, Ulrika

Anonym sa...

Men vad är det där för mysigt ställe. Blir ju riktigt nyfiken, ser härligt ut.Kul att broderns fest blev trevlig en del är det länge sen man såg.Ta det lugnt du med utmaningen det är absolut inget måste att göra den inte.Sköt om dej, kram Katta

Linneagården sa...

Men....nu måste här planeras en utflyktsdag igen!! Så mysigt hon verkar ha det på "ranchen".

Tack snälla du för titten igår, det var så trevlig när ni dök upp. Hoppas bara du inte märkte hur vimsig jag var, hihi. Men har varit snäppet värre idag...undra om det är en släng av solsting!?
Lycka till på pratiken, så hörs vi snart. Fanny "puchsar" nog på mig att ringa snart.

Kram kram /madelene

Hannis sa...

Loppisar,ranchbesök, fest och kallbad!
Härlig sommarstämning hos dig!

Må gott//Kram Hannis