fredag 30 maj 2008

Äntligen har sommarvärmen kommit hit. Men det hindrar INTE mig att tända ljus. Har ni sett vilken söt ljuslykta jag fått av kyrkisbarnen med föräldrar. När vi var på Englamaria i tisdags så köpte Madelene och Ann denna goding utan att jag märkte det. Jag yrade runt i vanlig ordning
Apropå sommarvärme...Jag PREMIÄRBADADE i Vattudalen igårkväll. Hugaligen vad kallt det var. Vi hade avslutning på tjejgruppen och jag skulle inte vara sämre än tjejerna...(håller jag på att bli dement månntro???)
Nu blommar Kungsängsliljan. Den är så häftig med sitt rutmönster.
Ha en skön helg!
Kram på Er alla från Gunilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaaah! Hjälp! Badade du i Vattudalen nu? Jag fryser bara jag tänker på det.Jag som inte ens tillät Al att bada i plaskisdammen på fritids idag, jo benen fick han doppa men det var allt.Har blivit en hönsmamma nu sen han var sjuk.Vilken fin lykta du fick då. Kul att de lyckades smyga så med den.Jag eldar också ljus ikväll, lavendeldoftljus.Ha det så kul på storebrors kalas nu.Kram Katta

Gårdsromantik sa...

Vilket fint minne du fick!

Här har vi äntligen fått sommarvärme - så det växer så det knakar både de som ska och inte ska.

Kram Maud

Änglahem sa...

Vilken jättesöt lykta du fick, vad roligt med lite uppskattnings presenter så där!

Så du har varit hos Englamaria?...*suck* hon har så mycket fint och till rimliga priser*suck* inte ofta det händer inte.
Fina saker du köpte....brickan med lammöron i=gillar!....krukorna så fina!!

Ha en skön helg i värmen nu!! så ni riktigt tinar upp ordentligt!

Kramar, Ulrika