måndag 26 maj 2008

Fler morsdagsbilder och en läcker clown

Mors dag igår var toppenhärlig. Alla mina kära var samlade, och vi hade utflykt till "Vårans". Två vackra krukor fick jag av Tildi. En grön och så denna lila. Tyckte den matchade Saint Paulian(stavas det så???) så bra. Ser ni att blomman har en lila kant?
En vacker Mårbacka-pelargon fick jag av Malva.
Tack tjejer!

NU TILL NÅGOT HELT ANNAT...
Denna tavla målade min käre far 1970. Sju år senare dog han, så detta är nog ett av hans sista konstverk.
Nåväl...nu pryder den...

...min äldste brors vad ;)
Tack vare en mycket duktig tatuerare på byn får papsens tavla leva vidare på ett originellt och häftigt sätt.
Nu ska jag hämta den yngsta juvelen på fritids.
Och i morgon ska jag åka på en tripp till Englamaria med några trevliga människor.
Rapport därifrån kommer senare.
Sköt om Er alla önskar Gunilla

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men du ... det var modigt av brorsan ... måste ha gjort ont!

Så fina blommor du förärades.

Kram Maud

faster atta sa...

Men vilken underbar clown! Och tatueringen blev ju jättefin, roligt att kunna bära med sig sin far på ett sånt sätt... ti-hi..