tisdag 22 juli 2008

Idag firar vi 8-årig bröllopsdag.

9 kommentarer:

Änglahem sa...

GRATTIS!!!! på er Dag!!! Vilket mysigt kort!

Så det är där Katta är!...i djupaste skogarna i Värmland!!!

Elvis??? Det är väl inte du o gubben som är Elvis?...eller????

Stackarn som blivit så sjuk nu, fy i attans nu när värmen kommer åter! Men det är klart med dagens penecillin kurer så är han väl snart fit for figth igen!

Inredningstidningar? Last? Näääeee....kan jag väl aaaldriiig tro!!!!....fråga maken min! När han inte har något annat för sig händer det att han sätter sig och RÄKNAR (ja du hörde rätt) dom, så tar han ett genomsnittspris, jag köper både svenska och engelska, så får han ju då fram en summa som man INTE VILL HÖRA!!! Naanaannlaalla....*fniss*

Ha det så gott!!
Kram, Ulrika

Anonym sa...

Grattis!!!
Va ni var fina och det är ni fortfarande :-)
Lycka till framöver.
Tänk vad tiden går.
Kramar från A gamm faster.

Hannis sa...

Grattis!!
Vilken härlig bild på er!

Men du vad jag skrattade när jag såg Elvisbilden!!
Störtskönt!

Hoppas maken kryar på sig så ni kan mysa lite//Kram Hannis

Grindelunda sa...

Tusen tack gammfaster.
Du är bra go och snäll du.

Kramar från Gunilla o Jens

Änglahem sa...

Gilla.....förlåt mig!..jag menar naturligtvis Jämtland!!!! Tänkte rätt men skrev fel....oförlåtligt!!*hänger med huvudet i skam*

Kram, Ulrika

Linneagården sa...

GRATULERAR!
JAG MINNS ATT ER BRÖLLOPSBILD FANNS I FÖNSTRET PÅ FOTOARRÄR´N HÄR PÅ BYN...& FINA VAR NI DÅ SOM NU MINSANN.

HOPPAS NI HADE EN FIN DAG TILLSAMMANS IDAG.

KRAM KRAM

Anonym sa...

Hallå
Oj är de så längesen tyckte de var igår..... TIDEN GÅR FORT! GRattis på er dag hoppas ni haft de mysigt! KRAM/ Havsnäs

Ullet sa...

Vilken läcker bild. Vi har "tyvärr?" bara "vanliga" bilder, lite olika hade ju inte varit så tokigt. Du var/är väldigt vacker. *ler*

Anonym sa...

grattis grattis min vän, den dagen minns man än idag ;)