torsdag 24 juli 2008

Denna vecka...

...har varit innehållsrik på många sätt, och ännu är den ej slut. I tisdags firade vi bröllopsdag, och jag hade inhandlat en liten gåva till min käre sängliggande make. Han i sin tur hade av naturliga skäl inte kunnat köpa något till mig.
Några vackra glas från Jojo tyckte jag han behövde i alla fall.
Sedan på onsdagen, igår alltså, fyllde min fortf. sjuke make år...hurra, hurra, hurra, hurra.
Mycket snygga kläder fick han.

Hux flux kommer här en bild från idag när Liten och kusin "Ojja" byggt en härlig trädkoja i klätterbjörken.

Och så fick jag besök av Katta från rost&rosor :) Så kul att sitta och surra en stund.
Titta vilken smarrig och läcker bakelse jag fick.

"Gubben" håller på att repa sig...tack och lov, så nu gör jag en bloggpaus och återkommer efter nya äventyr.
Må så gott allesammans i sommarvärmen.
Många kramar från Gunilla på Grindelunda

4 kommentarer:

Skomakartummen sa...

Hej!
Tittade förbi. Vilken fin bakelse, perfekt viktväktarbakelse. Många kramar Sari

Hannis sa...

Förmodar att ni nu är på äventyr i det vackra landet!
Hoppas att ni får det fint och trivs lika bra den här gången.

Kram Hannis

Millygarden sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott! Vilken läcker bakelse! mums så god den ser ut....men lite torr kanske!!

Kram Marina

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Skönt att gubben din är bättre, lät inget vidare!
Härliga bilder du visar, bakelsen ser riktigt smarrig ut ;)
Inredningstidningar - ja då är vi två. Svårt att göra sig av med.
Ha det gott!
kram
nina