söndag 13 juli 2008

Några glimtar från veckan som gått

Vinkelboda (garage/förråd) får sin andra omgång färg denna vecka. Fint som bara den blev det och tjejerna tjänade lite extra fickpengar till Dunder.
Med discotältet och dess härliga musik (ja, jag gillar dunka dunka musik) som närmaste granne hade vi vår bas under Dunder.
Artister som NisseHellberg, The Poodles och Jill Johnson underhöll Strömsundsborna.

Många kom in och värmde sig hos oss, fick en slurk kyrkkaffe eller ett läskande glas saft efter turerna på discogolvet. En del passade på att snacka med vår häftiga sommarpräst som är här en månad.
Klart som dagen är att det var otroligt uppskattat i alla fall. KUL!!
Från lugn till karusell.
Här åker Liten den sista turen för denna helg.
Och nu ska jag gå och sussa så gott efter tre positiva nätter tillsammans med goa och härliga ungdomar och vuxna.
Förresten, kom på att...
...Nu har jag semester!!!
Kram från Gunilla
Grattis T på din dag idag.

1 kommentar:

Linneagården sa...

Hej Gunilla! Ja, nu har du semester, hoppas du hinner njuta!
Ursäkta att jag inte hört av mig idag, men vi fick besök från förmiddan & sen rullade det på. Öppnade loppisen oxå + en massa turister svängde in. Är bara ledig i helgen & sen jobbar jag typ varje dag, 10dar frammåt. Nu minns jag hur det var att vara sommarvikare!!
Hoppas att vi sen kan ses....jo, men nån dag!!

Nu ska barna ha kvällsfika & sen ska de i säng. Får se om man tar sig tid att blogga. Har en del annat pyssel på G.
Ha det gott så hörs & ses vi framöver.
Kram /madelene