söndag 30 augusti 2009

Old car meeting Hoting 29 aug. och en känsla av att vilja gå i ide.

I går åkte vi på årets troligtvis sista bilträff.
Den gick av stapeln i Hoting.
Här får ni njuta av en bråkdel av godsakerna.
Ett härligt ekipage, en 56:as Cheva med käck tillhörande husvagn. Jag som aldrig sovit i en husvagn blev riktigt sugen att skaffa en matchande till vår Cheva...tänk en grön :)

En härligt bullig grön Oldsmobile som väcker habegär.

Och till sist får ni njuta av en mullig, bullig Cadillac.


Idag har jag fått känslan av att vilja gå i ide, en känsla som alltid brukar infinna sig så här på sensommaren.
Jag har pysslat med lite av varje både inne och ute.
Var en kortis på DS och hittade en snygg duk i grönt och vitt.

Och en dimmig bild på en grön pålle som också fick följa med
från DS idag.
Jag håller fast vid den gröna linjen ;)
Ha en riktigt skön söndagkväll.
Själv ska jag njuta av ett inspelat avsnitt av Miss Marple.
Kram från G på Grindelunda.

4 kommentarer:

Svägruskan sa...

Grönt är skönt, och lugnande...på nåt sätt! Men ärtgrönt är uppiggande, eller hur? Sköt om er i det "gröna"! Kram M

Katta sa...

Vad fiiin den röda bilen med husvagnen är!! Eran pärla är ju så fin den med och jag förstår att det skulle va kul med matchande husvagn till.Då kan ni ju låsa in "B" i den om hon vill åka fler turer runt byn med er ;D Kram Katta

Viola sa...

Det var nästan så att vi också åkte till Hoting...Men, efter att ha kollat upp hur långt (50mil enkel väg)och hur lite dagar vi hade att ta av så avböjde vi! Kanske någon annan gång det kan bli av...
Ha de gott!!/Viola

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härligt!
Ha en fin vecka!
kram vännen
nina