torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Godkväll alla trevliga människor! Nu sitter jag här och ugglar framåt kvällningen och natten igen. Arbetsveckan tog slut för ungefär en timme sedan. Ledig i morgon. Dessa lediga fredagar njuter jag av för fullt.Häromdagen köpte jag en julklapp till mig själv...fick ju ett presentkort i julas och nu slog jag till på denna härliga ljuslykta/tittskåp från Jojo. Den ska upp en bit på väggen senare, ev. kanske ut på altanen till sommaren...vet ej så noga.
Inne i "huset" huserar en liten Angel of the garden. Fick den igår som present när jag sjöng på högstadiet. De har KÄRLEKSVECKA nu. Underbara ungdomar som tålmodigt lyssnar på mig.
En hjärtligt varm KRAM till Er alla idag på
ALLA HJÄRTANS DAG...
Godnatt och suss gott önskar Gunilla.

13 kommentarer:

Änglahem sa...

Hoppas din Alla Hjärtans Dag varit fin för dig och de dina!!

Nu ska jag nog också försöka pallra mig till sängs.

Sov Gott kära Gilla!

Kramar
Ulrika

Anonym sa...

Tack detsamma gumman.En stooor kram till dig.Klart de på högstadiet lyssnar när du sjunger,du sjunger ju så vackert.
Vilken fin lykta du köpt på Jojo.Det är så roligt att man kan som du använda den till olika saker som man själv vill.Vi hörs, Katta

Marie sa...

Vilken fin lykta du har köpt!

Hoppas du haft en mysig Alla Hjärtans Dag!
Kram Marie

Anonym sa...

Halloj!
Gillar att titta in på din sida och kolla vad som är på G. Jag gillar det där tyghjärtat på den stora bilden. Jag har en förkärlek till hjärtan och änglar men inte vilka som helst. Själv är jag hemma med Moa som har feber.
Trevlig helg. Kram Katarina

Lantliga drömmar sa...

Det verkar som om din alla hjärtans dag var bra igår! :-)
Härliga lykta/skåp du köpt, och figurerna från Willow Tree är ju bara för fina!

Ha en riktigt skön helg, skönt med fredag ledig!
Kram!

Lily of the valley sa...

Så fin lykta du gett dig själv, och the Angel of the garden så söt.
Ha en trevlig helg
kram Lily

Ann-Catrin sa...

Vad underbart med presentkort.. att kunna handla något utan att det gör hål i plånboken... och vad fint du köpt.. underbar lykta!
ha den bästa av helger!!
Kram A-C

Karin i Villa Grå sa...

Hej Gunilla!

Du valde helt rätt när du bytte presentkortet mot lyktan för den är riktigt fin *tycker om* Vilken bra smak du har!

Ha en bra helg nu!

Kram, Karin

Anonym sa...

Hon som står i "lyktskåpet" är ju Du! Vilken fullträff!
Kram Ingrid

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja, vad kul att du kika in...tack för rara ord!!!

Jag norpar ett gele hjärta..så goda!!!

Trevlig helg o trevlig alla hjärtans dag(i efterskott)

Anonym sa...

du åt inge gelé hjärta hoppas jag?

Ullet sa...

Jag fick en Angel of tha garden till julklapp och jag tycker så mycket om den. Den känns verkligen som en trädgårdsängel. *ler*

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken vacker lykta med en söt ängel!!! Mums med röda hjärtan, jag har missat dem denna hjärtans dagen....

Ha en fortsatt skön helg! Kram!