söndag 17 februari 2008

Lat söndag

Vill bara tala om för Er att jag köpt en...ljuslykta!!! Och eftersom jag gillar rosa blev det en i den kulören. Så den får lysa en smula för Er alla.
Vi Jämtar sätter punkt för årets Skidskytte-VM med några välriktade skott av Liten. I hennes tävlingar blev det bara svenska segrar kan jag tala om :) och INGA bomskott.
Är trött och seg efter helgen. Vi hade ordnat drogfri dans igår för "byns" ungdomar. En trevlig kväll blev det, men jobbigt med sena nätter.
Tusen tack för alla goa kommentarer. Det är så roligt att kika in hos Er även om jag just idag känner att orken tryter.
Siktar mot Målet (sängen) tidigt ikväll.
Må så gott alla trevliga människor!
Kramar från Gilla


9 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där..lät som en fullproppad helg,,ja här börjar vi ladda för skola i morgon..sportlovet är slut nu !!

Kram Millan

Lily of the valley sa...

Jättefin lykta du köpt och så läcker färg. Vilken gullunge Liten är. Klart att det bara är svenskar som vann i skidskytte ;)
Här nere börjar sportlovet i morgon så sonen är ledig nu i en vecka.
ha de bra
kram Lily

Anonym sa...

Vilken fin lykta! Jag gillar ju åxå rosa och såna färger,det är så varmt och rogivande med färg tycker jag.Vad rolig Liten är.Känner igen mig själv lite i den åldern när man åkte skidor och tävlade mot sig själv,å då vann man ju åtminstonde.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej igen..ja , det är klart du får änka mig...vad kul, så glad jag blir!!Länkar dig med...får länka om alla...eftersom bloggen fösvann...så det är ett lite pyssel i sig!!

Linneagården sa...

Hej svejs!
Vilken härlig dag det har varit idag, gissar att du sussar sött nu!
Den rosa ljuslyktan köpte jag till svägerska som fyller år i morgon, den var fin tycker jag.
Ha en bra vecka, tror inte vi kommer nåt på ons. barnen ska vaccineras då!

Jodå...såg Er "lilla" kaktusgrej!!!
Ganska kul må jag säga, men inte snygg....hihi

Änglahem sa...

Jättesöt lykta!! Kan tänka mig att det blir väldigt fin sken i den på kvällen!!
Vad fint att det var någon som fixade det var det gäller bågskyttet!! Inga bomskott, precis som vi vill ha det...
Här börjar sportlovet imorgon, men några skidskytten blir det nog inte tal om! Svårt när det är barbacke!
Sov gott!

Kram
Ulrika

MOONLOVER´S sa...

Det var en fin ljuslykta! Ja det rullade lite skid folk upp över i går såg jag=) Ha en bra dag.// Cia

Hannis sa...

Vilken suverän tävling med liten.
Bra med drogfri dans,borde finnas mer sånt för ungdomar!
Fint tittskåp du skaffat dig=))
Ha en fin vecka//Kram Hannis

Solsjö - Under en vind sa...

Vad spännande med ett eget skidskytte!!

Söt lykta! Hade passat i mitt rosa tema här hemma....

Ha det gott, kram!