söndag 24 februari 2008

Vårvinterns solstrålar har lyst så härligt i helgen. Och jag har bara fått titta på dem genom de oputsade fönstren. Åkte på magsjuka i helgen!! Så jag har befunnit mig i karantän. Usch!
Men maken, Tildi och Liten var ute på äventyr. Tjejerna åkte hundspann. De tyckte det var helhäftigt. Jag har aldrig gjort det... jag hade ju annat för mig :(Hoppas ni haft en skön helg...
...mycket skönare än jag haft.
Men livet återvänder känner jag och då är det på sin plats med lite bloggbesök.
Sköt om Er!
Kram från Gunilla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas lilla magen är piggare nu.
Hundspann ser häftigt ut att åka.
Det måste jag bara pröva på nån gång.
Ha det så gott
Kram ewa

Cattis sa...

å hoppas att du redan är på bättringsvägen.
Så härliga snöbilder!

kram
Cattis

Änglahem sa...

Men din stackare!! Magsjuka...fy vad jobbigt! Hundspann låter lite häftigt....

Hoppas nu att du snabbt känner dig ännu bättre, så att du får en bra start på nya veckan!

Kram
Ulrika

Anonym sa...

Usch och fy!!! Det är ju inte roligt det där.Hoppas du mår bättre idag.Här har vi strålande vårsol och ska ta en promenad i Hagaparken idag.Krya på dig,kram Katta

Anonym sa...

tänk vilka bra bilder det blir av en mobil mamma ;D

Lily of the valley sa...

Hoppas du mår bättre nu:)
Det låter superhärligt att åka hundspann, vilken upplevelse.
Tjusig kungakrona...
kram Lily

Ullet sa...

Magsjuka är ju bland det värsta man kan få ju! *ryser* Vidrigt är ordet! Hoppas du hämtat dej nu och kan känna livet i dej. :-)