tisdag 23 december 2008



7 kommentarer:

Lily of the valley sa...

God Jul
önskar Lily

karin sa...

God Jul önskas på Grindelunda och härliga stunder med allt som hör till helgen.
Julkram från Karin.

Millygarden sa...

God jul ifrån mig!
Kram Marina

strömmas sida sa...

God fortsättning på julen.

Hoppas du haft en härlig jul, utan allt för mycket stress.

Här i stan har vi haft en fin jul.

Jag klantade mig när jag skulle ändra bloggnamn. Sidan försvann och ändå inte. Men sidvisning stämmer inte nu.

http://lojrom-vittvin.blogspot.com


Ingrid i Östersund

färg o form sa...

God fortsättning och hoppas att ni har haft en God jul med mycket mys.
Kram Hannah

Hemma hos Bröderna Bus sa...

God fortsättning på julen. Hoppas att ni har haft en bra jul. Kram C

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tittar in på morgonkvisten och önskar dig en bra dag. Kram C

ps, jag har en sak som är din om du vill <3