onsdag 31 december 2008

Året som gick...

Flickorna på Grindelunda

En av årets höjdpunkter var......resan till Rom jag gjorde med mina arbetskamrater! Sedan följer här en bildkavalkad av smått och gott.


Malva och jag tjuvstartar med semla i januari! Usch och fy...inte bra att rucka på traditionerna, men gott var det.

Princess on ice och lilla UFO

Vårens första penseér

Stort konfaläger i Sundsvall.

Bryggfika i Handog en solig sommarkväll.

Två Elviskopior...not, en Strömskväll.
Jag och kära "syster" C.


Mums, mums med strömming.


Från surströmming till annat havsdjur. Jag dyker i Adriatiska havet när vi var där på semester.


På lite grundare vatten, men ändå skönt.


Senaste familjemedlemmen...fräscha prinsen från BelAir flyttade hem till oss.

Tildi fyller 18!!

Grattis, grattis.
Sedan hade jag och mina bröder 150 årsjubileum i september. Jag har tyvärr inga bra bilder från den stora tilldragelsen, men et litet kalas hade vi.

Nu har jag säkert glömt en massa viktiga saker, men med åren sviker minnet och det är alltid med ett visst vemod jag önskar alla...
...Ett förhoppningsvis GOTT OCH FRIDFULLT ÅR 2009!!
Kram från Gunilla med familj.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ett Gott Nytt År till er alla på Grindelunda. Hoppas ni får ett lika bra 2009 som du visat i din bildkavalkad från 2008.

kram från Camilla

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Gott Nytt År!
kram
nina

Anonym sa...

Fin årskavalkad! Gott Nytt År! önskar vi er alla från Handog

Anonym sa...

Fin årskavalkad! Gott Nytt År! önskar vi er alla från Handog

Kathys Home sa...

Härlig kavalkad...:-) Ha ett riktigt Gott slut och Ett Gott Nytt...//kram kat

Kathys Home sa...

Härlig kavalkad...:-) Ha ett riktigt Gott slut och Ett Gott Nytt...//kram kat

färg o form sa...

ETT GÅTT NYTT ÄR TILL DIG OCH DE DINA I FAMILJEN
Kram Hannah

Britt-Marie sa...

Gott nytt år Gunilla!
*kram*
BM

Ann-Catrin sa...

Vilket härligt inlägg... undetbara bilder!!

ser fram emot ett härligt bloggår tillsammans med dig


kramar
A-C

Anonym sa...

Gott nytt år! :)

Anonym sa...

Gott nytt år! Hoppas du får ett härligt 2009 med nya utmaningar....
KRAM Kristin