söndag 17 augusti 2008

150 års partaj i Vinkelboda (garaget alltså)Min äldsta dotter posar framför några nostalgifoton av mig. Observera våra tröjmotiv...Malva, örn anno 2008, Gilla, örn anno 1982. Länge leve 80-talet :D
En god festplanka käkade vi på 150 årskalaset.
När man är så gammal och bekväm är det enklast att beställa från ortens lokala ICA supermarket. Funkar alldeles utmärkt ;)

Och lite bröd som jag dukade upp på en gammal strisäck.
Gå in "hos Malva" !!! Där finns fler vimmelbilder från festen.



Med några höstliga bilder önskar jag Er alla en skön söndag.
I morgon åker jag till Härnösand för att påbörja mina diakonstudier, så jag har lite tidsbrist att kommentera i Era bloggar, men jag tittar gärna in hos Er i alla fall.
Må så gott så länge.
Höstkramar från Gunilla på Grindelunda!

8 kommentarer:

Hannis sa...

Men Grattis!!
Häftigt med nostalgivägg=))

Kram Hannis

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig mormorscykel - var skall jag nu få tag på en sån?

Kram Maud

Katta sa...

Vad trevligt ni verkar ha haft det.Känner knappt igen bröderna på bilden hos Malva.Men bilden härinne på dig den till vänster bakom Malva ser bekant ut liknar en som jag har som N.E. har tagit.Snygga örntröjor, själv hade jag en tigertröja med självlysande ögon den hänger fakitiskt kvar i min garderob här nu.Vilen vansinnigt snygg säck du dukat upp på. Har sett såna på danska nätbutiker, då är de bra dyra.Ha det så jättebra med skolan nu. Kram Katta

Anonym sa...

Vilket härligt kalas ni verkar ha haft.Vad spännande o få börja plugga säkert jättekul.Lycka till.
Kram på dig
ewa

Anonym sa...

Mina varmaste lyckönskningar med "plugget" gú va roligt du kommer att få!!
Kram Jonsson

Susanne sa...

Underbar örntröja. Hade något liknande själv :-) Eller vad den kanske en zebra på? Hur som helst nostalgi är kul.
Lycka till med dina studier och nu hoppas vi på en fin höst.
Kram
//Susanne

mamma lycklig sa...

Lycka till skoltösen.

Men den skolväskan kan ingentign gå fel.

Kramar Netan C

Kathys Home sa...

Så kul för dig med studier, skall faktiskt själv läsa webbdesign till hösten. Skall bli spännande faktiskt. Kul med tröjorna, haha men så är det ju så med modet sakerna kommer tillbaka om å om igen. Mycket smask verkar ni haft på er kalas också...Vet du jag har också en såningadär fiiiin cykel :)) Lycka till nu..//kram kat