onsdag 13 augusti 2008

Besök från Linneagården

Vi som hade tänkt sitta ute på altanen och fika!Men när hela gänget från Linneagården kom på besök i regnrusket tände jag upp i vår grillkåta eller själastuga som jag också kallar den.
Knäppte bara ett kort som dessutom blev suddigt... men, men, mysigt hade vi.
Ett litet rosaprickigt paket fick jag av gulliga Madelene...

... och i paketet fanns en gullig ljustake i zink från Madam Stoltz, tusen TACK.

Den får sällskapa med de andra zinksakerna på altanen. Där står den bra ett tag.
Här fortsätter det att regna, så jag håller mig inne. Det är en riktig "köjdag"
Må så gott alla som kikar in här.
Kram från Gunilla (och Maja)

5 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej igen!
Vad kul att börja plugga igen va? Du är jätteduktig på det du gör så det går nog jättebra. Jag fick också med mig en jättefin lykta från Jojo. Nyss hemkommen från jobbet så sitter jag här och knappar på datorn och njuter av att det är så mysigt med mörker och ett tänt ljus. Var rädd om dig. Ha det gott. Kram

Anonym sa...

Vad kul med besök en sån här regning dag.Mysigt med grillkåtan.
Kramis ewa

Katta sa...

Kul med besök från Linneagården. Jättefin ljusstake du fick, gillar den skarpt. Kram Katta

Susanne sa...

Vilket fint besök ni har haft! Så mysigt. Undrar om det passar att ha en grillkåta här på västkusten? :-)
Söt ljusstake och fint du hade gjort på bordet.
Ha det så bra idag!
Kram
//Susanne

A home far away sa...

Oj en sån söt liten zink ljusstake du fick, jättegullig gest:_
Det ser himla mysigt ut där i grillkåtan:_

Ha en fin dag
//Gunilla