lördag 9 augusti 2008

Lördagsutflykt

Idag gjorde vi en liten utflykt till "syrrans" och hennes sambos ranch.Trivsamt och välkomnade som bara den.
Har visat en bild härifrån tidigare, men det är så charmigt...så varsågod och kolla igen.

Liten Maja var så modig och red alldeles själv för första gången.
Mambo heter hästen...fast Maja kallade den för Bimbo.

Åter hemma på Grindelunda. Det har grönskat till sig riktigt ordentligt på den vildvuxna delen av altanen. Här är det skönt att sitta och ta det riktigt lugnt.
Ha en riktigt skön lördagkväll nu.
Kram från Gunilla

8 kommentarer:

Anastácio Soberbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gårdsromantik sa...

Så mysigt du har det på din veranda.

Den där ranchen såg spännande ut.

Kram Maud

Katta sa...

Vad duktig Maja är som rider själv nu då. Men vad är det för westernsyrra du har egentligen, ser i allafall härligt ut där.Härligt med det lite vildvuxna på altanen. Kram Katta

Anonym sa...

Hej sis 1
Nu ska vi se m jag får iväg den här kommentaren...du vet jag och datorer = ingen bra kombination . Vilka fina bilder du knäpper . Hoppas Maja blev såld på ridningen . då har vi väl en onge till på nästa års ridläger här. Ni e allti välkomna hit på ranchen. Nu ska jag och de mina ut på långtur med hästarna , kanonväder Kraam / Syrran

Cattis sa...

väldigt trevligt ser det ut!

Både på saloonen och på din veranda.
Förstår att det är ett behagligt hörn att sitta på.
Planerar att göra en djungel på min balkong nästa år :-D

kram
Cattis

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Min maja sa: men tycker du inte att jag är modig då, som vågar klappa en kossa? hihi.
Härliga bilder!
Förstår att du har en myshörna där i gungan :D
Må så gott!
kram
nina

Susanne sa...

Vår altan är så öppen och när jag såg en del från din altan blev jag så sugen på att ha mer växter. Det var jättemysigt!
Härligt med lilltjejen och shettisen där. Tycker Bimbo är ett väldigt fint namn! :-)
Kram
//Susanne

Grindelunda sa...

Duktig syster som klarade av att lämna en kommentar. Kram Syrran