tisdag 8 januari 2008

Drömmer om ljusare tider...

Nu är julen utstädad och jag känner förhoppning om en ljusare tid framöver. Det känns skönt, för jag är så trött för tillfället. Njuter för fullt av att kika in hos Er alla och få små vitaminijektioner här och var. Köpte denna bok igår. Skön att bläddra i när man ligger i sängvärmen. Visserligen brukar jag ibland krypa ner med lap-topen, men då får jag förvänta mig vissa invändningar från min man...Ja, ni vet hur det är.
Godnatt och kram alla underbara människor, och tack för att ni ibland lämnar små avtryck bland kommentarerna...det gör mig så glad :D

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du nu längtar man verkligen efter att få ljusa upp tillvaron.
Julen ska nu ut denna vecka och har en hel del idder i mitt huvud.
Tänk vilken härlig tid vi går till mötes.
Kram ewa

Kathys Home sa...

Hejsan, vad kul att se att du har inköpt min favoritbok..visst är den härlig...jag längtar verkligen till ljuset...och ljumma kvällar..guud så skönt. Ha en bra dag..//kat

Solsjö - Under en vind sa...

DEn där boken har jag liggandes på soffbordet just nu faktiskt! Visst ger den hopp om vår och sommar! Kram!

Lily of the valley sa...

Verkar vara en underbar bok...
Jag längtar också efter ljuset och våren.
kram Lily

Hannis sa...

Här är så mörkt och trist! I stället för snö så har det regnat i två dagar!
Skulle vara ljuvligt att få se solen igen!
Hoppas boken är fin!
Ha en bra vecka/Kram Hannis

Anonym sa...

Nä men Gilla då! Tar du laptopen med dig i sängen? Förut brukade jag ge P datorförbud ibland men numer sitter vi bredvid varann i soffan med varsin laptop i knät.Dit det bär, bär det.
Välkommen att titta in hos mig nu.kram Katarina

Maria sa...

Skönt att städa bort julen tycket jag, nu känns det mycket luftigar här hemma!

Anonym sa...

OK! IRL i sommar eller ev.sportlovstider.kram Katta

Linneagården sa...

Snygg bok! Har just skickat iväg ett medlemsskap på en bokklubb....man är lättlurad=)
Jo, igår hade jag en sk. damsugarförsäljare hos mig & han städade soffan min. Köpte dock ingen dyrgrip, men gav honom 25st namn, ditt var med! (han samlade poäng!)
Dom kommer att ringa dig, men tacka bara nej om du inte vill ha besök!
Hoppas att du inte blir Grrr....på mej!!
Ha en bra kväll & när börjar kyrkis?
Kram!