torsdag 3 januari 2008

Oj...har blivit utmanad av lily of the valley.
Jag testar väl då.
Regler:
1. Länka till den som utmanat Dig.
2. Berätta sju sanningar om Dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av Ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till den Du utmanat.
7 sanningar om mig...gulp!
1. Är kristen. Jobbar sedan 14 år som församlingsassistent i kyrkan, men är sjuksköterska i botten..(varför säger man egentligen så...i botten???)
2. Kör hellre min Harley-Davidson än sätter mig på en häst.
3. Älskar att fika och att tända ljus.
4. Min "drog" är inredningstidningar. Men nu sedan jag "träffat" alla Er här i cyberrymden så är jag konstant hög av alla underbara hem jag kikar in i :)
5. Många tycks tro att jag inte kan bli arg...att jag alltid är snäll och glad.
FEL, FEL, FEL.
Jag river ifrån rejält när det behövs. Fråga min kära familj!
6. Sjunger gärna, gillar all slags musik, framförallt blues och gospel.
7. Gråter väldigt lätt. Både av glädje och sorg.
Så, det var lite om mig. Nu utmanar jag följande...med stor risk för att ni redan blivit utmanade av någon annan.
Lantliga drömmar, Villa Grå, Henna, Hannis hem,
Beas barnslikheter, Gammelbyn och faster atta.
Må så gott allesammans.
Kram från Gilla

4 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Kul att få veta lite mer om dig.
4, 5 o 7 stämmer bra in på mig också :)
Ha de gott
kram Lily

Lantliga drömmar sa...

Ah, så jag blev utmanad :-) Ska nog försöka ta mig an utmaningen, kanske inte i nästa inlägg, men snart! :-)

God fortsättning!

Karin i Villa Grå sa...

Hej gulliga Gilla!

Vad kul att få läsa dina "hemlisar" om dig själv! Jag blev utmanad tidigare och har redan listat sju avslöjanden om mig själv. För att inte tråka ut folk alldeles avstår jag från att lista dem på nytt.

Däremot skickar jag dig en stor KRAM!

Karin

Maria sa...

Vilken underbar dopklänning!! Vacker att ha framme!

Ha en skön helg!