tisdag 1 januari 2008

Gott Nytt År 2008

Nyåret valde vi att fira i grillkåtan. För att få den rätta stämningen i vinternatten tände jag massor av marschaller och ljus för att visa vägen. Välkommen att kika in i vår grillkåta...ännu är ej elden tänd, men levande ljus lyser upp för Er.
När man är 6 år är det inte så lätt att hålla sig vaken alla gånger, trots att det är så spännande.

...sen blev det allt annat än lugnt när fyrverkerierna detonerade runt öronen vid
tolvslaget. Tyvärr var det sånt smällande så jag hörde aldrig kyrkklockan slå tolv.
God fortsättning på det nya året
önskar jag Er alla.
Kram från Gunilla

11 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mysig plats att fira på!!! Önskar dig en toppenstart på 2008!!! Kram!

Ann-Catrin sa...

Underbar plats att fira in det nya året på...ser ju fantastiskt ut..vilken stämning..både ute och inne!
Ha det nu så jättegot så "ses" vi snart igen!
kram A-C

Lily of the valley sa...

Det ser jättemysigt ut! Härligt...
God fortsättning på det nya året
kram Lily

Anonym sa...

Tack Tack nä de kan ju inte börja bättre! God fortsättning på er själv! KRAM på er

Anonym sa...

Så mysigt. Det är nåt magiskt med nyår.God fortsättning.
Kram ewa

MOONLOVER´S sa...

God fortsättning! Det är väl för mysigt med grillkåtor, vi har ingen egen men min far ha en som vi brukar vara i ibland! Så mysigt. ha en bra kväll.

Linneagården sa...

God fortsättning på det nya året!
Så mysigt att kunna vara i kåtan på gården.

Jag har tänkt länge på att gå till Åse, men...
Så hon har tovat tyg nu oxå?
Måste ta mig dit nåndag...
Pallarna din blev ju för söta!
Kramar från oss!

Anonym sa...

Hej! NU kan jag skicka en hälsning och ett Gott Nytt År på er! Så mysigt att kolla inte lite hur ni har det... men vi träffs väl på söndag. kramar Maria

Karin i Villa Grå sa...

Men OJ, vad nin har haft set mysigt! Jag tror att ni hade den coolaste och mysigaste nyårsaftonen av alla som "lämnat rapport"! Härligt!

Kram, Karin

Lily of the valley sa...

Har gett dig en utmaning. Hoppas du vill anta den.
kram Lily

H ennA sa...

Så mysigt det ser ut!
God fortsättning!

Ha det bra!