fredag 11 januari 2008

Får jag lov att presentera...

Nalle, 45 år...trogen följeslagare genom livet. Ibland kan man känna sig så här...lite luggsliten och tuktad av livets villervalla, men ändå oändligt älskad.
Idag har vi en s.k. blues-dag här hemma. Liten har magsjuka, vädret är grått, jag kan ej hämta mitt paket från Englamaria.
Jag får ta mig en fika innan jag skrubbar toan.
Men jag är obotlig optimist...Ljuset kommer snart, och med det den underbara vårvintern vi har här uppe i Jämtland. Och så har jag fått kontakt med en god vän jag ej träffat på över 20 år!!! Det är häftigt!

Ha en skön helg alla underbara människor!

Kram från Gunilla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin den är nallebjörnen.
Vad kul och få träffa en gammalkompis.Jag har två gamla barndomskompisar som jag hade tänkt försöka få kontakt med men det har bara inte kommit till skott.
Kram ewa

Cattis sa...

En sådan härlig nalle!
Jag minns min favorit... han har blivit kastad för länge sen... han hette tommy...frediksson (efter lasse berghagens dänga) å var röd och vit.

Kul att du sparat din!

trevlig helg och lycka till med återföreningen med vännen :-)

Ann-Catrin sa...

vilken underbar nalle..så sliten och fin..man ser att han fått hänga med. ljuvlig!!!
Men vad kul att få träffa en gammal vän.. ha så trevligt!!
Hoppas sonen tillfriksnar fort.
kram A-C

Anonym sa...

Godmorgon Gilla! Tack för tipset.Vad tråkigt med magsjukan ,det vet man ju vilket totalkaos det kan ställa till med ibland.Vet du, jag har en precis lika nalle som du! Fast min är nog inte lika mycket kramad.Undrar om de kom från KorgOlles? Lägger in en bild av den hos mig i dag.Kan man skicka bilder i kommentarer med? Kram Katta

Hannis sa...

Vilken fin nalle!Förstår att han har fått vara med om en del=))
Vad kul med kompisen!
Mysigt att återförenas med någon man kännt så länge=))
Hoppas det går bra/Kram Hannis

Kathys Home sa...

Lille Nalleman, ja det syns att han har varit med ett tag..å så kul att du har honom kvar.
Ja det är nog allmän blues tror jag...grått å trist..plånboken tom..osv..Men men inget att hänga läpp över det blir väl både ljust och påfyllt :)) Ha det gott Kat.

faster atta sa...

ÅÅÅÅÅ, kan du inte hämta ditt paket!! Englamaria har ju så mycket fint så jag frstår om du är sugen på att kvitta ut paketet!