söndag 9 december 2007

2:a Advent

Har sovit riktigt gott i natt. Ungdomarna körde inget mer gympapass som tur var :)
I morse tassade en liten flicka upp och fann ett paket i sin adventstrumpa. Tyvärr kan jag ej avslöja innehållet i paketet för alla systrar har ej vittjat sina strumpor ännu.
Sedan såg vi julkalendern och fikade på säng, Liten, mams och paps.
Gott och mysigt.


Strax efter tio åkte Liten, maken och jag till grannförsamlingen och deras kyrka. Min kära morbror sjöng, och som om det inte var nog, så fyller han dessutom 75 år idag. Vi blev sedan bjudna på suveränt gott kyrkkaffe. MUMS!

Ha en skön eftermiddag och kväll önskar Gunilla.


3 kommentarer:

Pernilla sa...

Verkar som om ni haft en mysig söndag.. Önskar dig en toppen vecka..

kram Pernilla

Solsjö - Under en vind sa...

Roligt med en ny bloggbekantskap! Jag har numera en dold blogg, Uppe på vinden finns bara kvar med ett kort inlägg då och då.....För att komma till "Under en vind" Måste du maila mig på underenvind@telia.com så sänder jag dig en inbjudan! Må gott, kram Sara

Mitt hem är min borg sa...

Vilken härlig morron du har haft.. Så mysigt vill man alltid ha det.. Gott med adventsfika oxå.. =)
Kram på dig!!