tisdag 18 december 2007

Dagen som gick

Fick en nostalgisk känsla idag. Tjejgruppen träffades på slöjden i min gamla skola. Där julpysslade vi en del, drack glögg, och jag gjorde en ängel!! Den får bo på lilla spegeln över JUL.
Och så köpte jag denna bok som julklapp till mig själv :) hade fått ett presentkort av de underbara dagmammor som finns här på byn. Tusen tack

Inte många dagar kvar till jul nu.
Jag vill att en stjärna lyser i mig, i mitt mörka hus.
Att många ska välkomna ljuset och själva bli världens ljus.
Kram och god natt från Gilla


7 kommentarer:

Lisas torp sa...

Hej däruppe i vinterlandet!
Kul att du tittade in hos mej!

Oj, så fint ni har det - och riktig vinter och allt.
Här i storstan är det grönt men frostigt just idag.

Ja, den där äckliga säcken får nog bli tomtesäck här också...:-)!

Ha en skön vecka!

Lisa

Kristin Elverum Persson sa...

hallo! Åh vad mysigt de ser ut! God natt

Ann-Catrin sa...

Godkväll i stugan..underbar stämning det råder här. Det var en söt liten ängel..passar så fint där.
Fina bilder du visar!
vad roligt att vi kunde inspirera, med vårt badrum..allt behöver ju inte kosta så himla mycket. Man tager lite vad man haver..använder lite fantasi..hoppas du får fart på maken..eller han på dig..men det är kämpigt under tiden man renoverar ett badrum..men man får lön för mödan till slut..
En stor kram till dig. A-C

Ann-Catrin sa...

psst! glömde skriva..köket ser ju så urmysigt ut..så härligt sken..med hjärtan o allt!!

Lily of the valley sa...

Mysig och stämningsfull bild från ditt kök.
Boken verkar spännande...
Han har god smak, åtminstonne det jag sett.
ha de bra
kram Lily

Anonym sa...

Du är en stjärna hela du

www.nestorforlag.se sa...

vilken mysig blogg du har, kul att jag hittade dig, kommer att kika in till dig igen.