onsdag 26 december 2007

Resumé av julafton

Här kommer några bilder från Julafton 2007 I kyrkan fick jag hjälp av en massa gulliga barn att ställa iordning krubban med alla figurer. Kamelerna fick det lite vingligt bland lecakulorna, men det är så det ska vara varje julafton :)
Mina kära väntar på något...vem kan det vara månntro?

...jo, Tomtefar i egen hög person naturligtvis. Min käre make hade varit vaken sedan kl. 4 på morgonen i spänd förväntan...ja, det är sant!!!
Efter tomten...god mat som sig bör.
Julaftonskvällen avslutades med midnattsgudstjänst.
stämningsfullt och mycket folk (dock ej på denna bild som togs när det var slut).
Nu börjar jag så smått längta till våren :)
Många kramar från Gilla

4 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Undebar jul ni verkar ha haft..mysig avslutning att gå på julmässa...var oxå sugen på det MEN vet du, vi spelade WII..ja jag skäms..men det var så kul!
God fortsättning A-c

"M" sa...

så mysigt du haft det...kram

faster atta sa...

Ååå, det ser ut som du hade en underbar jul! Hoppas att den kommande helgen blir lika fin.

Hannis sa...

Ja ni verkar verkligen haft mysigt!
Längtar också till våren även om vädret här påminer om vår just nu!
Ha en fortsatt bra vecka/Kram Hannis