lördag 8 december 2007

Lördagkväll

God kväll på er allesammans!
Idag har det varit en lugn och skön dag. Har spelat julsånger hela dagen och började tända levande ljus redan kl. 14.00. Har ni förresten upptäckt att man ser mycket bättre ut i skenet från stearinljus ;) önskar det vore sånt ljus i provhytter...haha Nu ska jag snart ta en sparktur och hämta Liten hos sin kusin.
Det är bra sparkföre, men på tok för varmt. Det är plusgrader och det vill jag INTE ha.
Senare ikväll får vi fly fältet en stund för 17:åringen skall ha uppesittarkväll med sina kompisar...och i natt gäller väl öronproppar.

Ha en skön lördagkväll! Kram från Gunilla


6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar sida! Syster tipsade mig om den ;o) Väldigt stämningsfullt och fint. Snyggt upplägg på sidan tycker min sambo ;o) Ha en härlig kväll. Kram /Jennie

Hannis sa...

Det ser så mysigt ut hemma hos er!
Ha en fin andra advent!Kram Hannis

Karin i Villa Grå sa...

Hej och TACK för din gulliga kommentar! Dina krubbfigurer från när du var liten är helt underbara! Vilken lycka att ha sådant sparat!

Ha en trevlig kväll (med eller utan öronproppar)!

Kram, Karin

Dorthe ♥ sa...

Vilken underbar blogg du har!!!

Kram
Dorthe

Ann-Catrin sa...

oh vad stämningsfullt och mysigt det ser ut hos dig..kan nästan höra julsångerna..ja tända ljus kl 14..ett måste nästan.
'Sparkföre..oh jag bkir avis..här i Stockholm många plusgrader och regn!

Beas sa...

Men vad roligt att du kikade in till min blogg...då hittade jag ju till din. Det är ovanligt med inredningsbloggare som ändå har den där barnsligheten i sig, den där sidan som låter barnen vara med och påverka inredningen. Lekfullheten syns och det gör mig så glad. Och kärleken till äldre ting...det är en viktig egenskap.

Dags att sussa, ska orka supershoppningen imorgon ju. Må så gott i morgon.