lördag 8 december 2007

Det lider mot midnatt...

...och mina ögon svider av allt trevligt läsande vid datorn. Från övervåningen hörs det stamp som från elefanter.
17 åringen och hennes kompisar lirar TV-spel...EYE-TOY. Man kan tävla i fri-idrott eller rugby bl.a. Testade för övrigt 5 min. rugby för någon månad sedan...och fick så sagolikt ont i gäddhänget.! Hade ingen aaaning om att jag hade några muskler där, och sen har jag låtit bli det där hemska TV-spelet.
Suss gott nu ALLA trevliga människor önskar Gilla som får sova med hörselskydd i natt.

4 kommentarer:

junhe sa...

hallå och tack för ditt besök! fin blogg DU har...jag gillar speciellt din kamin och kaffekvarn=) kommer tillbaka....godnatt/ mvh junhe

"M" sa...

oj då....då hade jag inte fått en blund....men det lät ju lite kul det dä spelet...

Lily of the valley sa...

Svidningarna i ögonen, det låter bekant ;) Det spelet låter häftigt.
Kul att det gör nytta på gäddhänget. Jag troodde inte det fanns så mycket att göra åt det.
ha en mysig andra advent
kram Lily

Anonym sa...

Låter som ett himla skoj tv-spel det där!