lördag 29 december 2007

Musikalisk pytt med allt från blues till pop

Gomiddag kära vänner! Spelningen igår gick bara bra. Vi sjöng och vår eminente kapellmästare stod för både matlagning och komp. Det var bra drag på den Lilla krogen i byn. Roligt att få igång gästerna med en DiLeva låt t.ex. :)
Det känns ungefär som att sitta hemma i vardagsrummet hos någon och sjunga.
Klockan två i natt serverades vi... just pytt-i-panna med ägg. Smakade gudomligt!
Idag var Liten och jag till Jordemors keramik och köpte dessa härliga ulldynor jag beställt. De kommer att pryda två enkla pallar i tonårstjejernas rum.
Resultatet kommer jag att visa inom kort.
Ha en skön lördagkväll allesammans.
Kramar från Gunilla.

7 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Vilka fina ulldynor.

Det hade varit kul o vara där och digga.

ha en härlig helg
kram Lily

Lily of the valley sa...

Wow...nu önskar jag ännu mer att jag hade varit där :)
kram Lily

Ann-Catrin sa...

Vad härligt det låter..hade ju varit kul att vara där.
underbara ulldynor..sk bli spännande att se de på plats sen..gott nytt år o kram A-C

H ennA sa...

Det va ett par fina ulldynor!

Gott nytt år!

Skatan sa...

Dynorna var häftiga! Levande på något sätt. Kul att spelningen gick så bra!

Sov gott.

Anonym sa...

Vad mysigt det låter med en liten byakrog.Är alltid avis på alla som kan sjunga och spela de verkar vara så kul.
Vilka läckra ulldynor, jag har då aldrig sett såna förrut.
Tack för din fina kommentar och jag håller fullständigt med.
Kram ewa

Anonym sa...

Hej å go fortsätning på nyåret! som du kanske märkte kom jag inte till Lilla krogen...synd att missa, hoppas på fler tillfällen i vardagsrummet på storgatan. Kraaam Ingrid